Alla inlägg den 1 november 2010

Av Yrsa - 1 november 2010 17:25

Idag blev det en jätterolig lunch - trots att det var matte som kom hem och inte mormor. Det blev en salig blandning av vitt och svart. Undrar ni vad jag menar? Jo först slog matte ut en hel burk med Keso på golvet och jag hjälpte naturligtvis till att ta upp det. Sen ringde det på dörren..... och in kommer en svart människa - han kallas visst sotare. Han la sig ner på golvet med mig och busade det första han gjorde. Sen gick han ut och jag sprang efter och undrade var tusan han tog vägen och då ropade han på mig - han var på vårt tak. Då gick jag igång! Jag försökte klättra upp på stegen till honom - men det gick inte så bra - men till slut kom han ner och vi busade jättemycket. Jag undrar om jag kan fixa så att sotaren kommer varje dag till mig - det var skit-roligt. Det blev tyvärr inga foton för matte kom alldelens av sig - först var hon arg när hon tappade Keson och sen blev hon så förvånad när sotaren var så busig :-). Nu väntar mat och kvällspromenad - ha en skön kväll alla. /Yrsa

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards