Alla inlägg den 21 november 2010

Av Yrsa - 21 november 2010 15:04

Idag har vi varit på promenad in till stan och handlade, det var kallt ute - men jättevackert. När vi kom hem satte vi oss i bilen direkt och åkte till stugan - vi har inte varit dit sen snön kom - det var jättekul. Jag har övertalat matte och husse att vi ska åka dit och sova någon helg framöver. Idag blir det mer foton än text - matte hade kameran för en gång skulle med sig. Nu blir det tyst på bloggen ett tag, dags för matte att åka till Falun igen - men på onsdag är vi nog tillbaka - tills dess.... ha det bra!/Yrsa


  

Det syns hur kallt det är om man tittar på husse - jag är tämligen obrydd.


  

Vackert med solen och den vita snön.


  

Ännu mera sol :-)


  

Snälla kan jag få en godis matte!


  

Fina bilder tycker jag!


  

Men.... grillen är ju översnöad på stugan :-(


  

Jag hann med en runda på vattnet som nu har blivit is.


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards