Alla inlägg den 29 november 2010

Av Yrsa - 29 november 2010 17:06

Det händer inte så mycket just nu, alla dagar är rätt så lika varandra. Kallt ute fortfarande - idag -16 grader. Lördagkväll var jag hemma med Johan, vi sov hela kvällen så nu tycker jag att han är tråkig också. Igår gick vi ner på stan, för det var skyltsöndag, massor med folk och massor med hundar. Jag skötte mig perfekt. Men så fick jag syn på en tomte, jag blev jätteintresserad av några vita bollar som hängde på hans rock så jag gick fram och nosade på dem, flera gånger, men så vände sig tomten om och jag blev skit-rädd och skällde ut honom :-) undrar om jag får några julklappar nu - shit! Sen gick vi till mormor och morfar och advents-fikade. Så helgen har varit rätt så ok - långa promenader och sällskap hela tiden. Idag har jag och matte redan varit ute på vår långa promenad så nu ska vi bara lata oss och se tv resten av kvällen - husse är bortrest några dagar så vi får pyssla på själva matte och jag, men det ska nog gå bra. Ha en skön kväll. /Yrsa


  

Om jag träffar tomten någon fler gång så ska jag titta på honom så här istället för att skälla på honom då kanske jag får julklappar i alla fall.



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards