Alla inlägg den 25 november 2010

Av Yrsa - 25 november 2010 15:50

Det är fler än jag som har mattar på kursen i Falun - nu börjar jag få kontakt med andra vovvar som också tycker det är dags att vi ska få vara med. Härligt - vi ska nog gadda ihop oss så många som möjligt och protestera tillsammans. Igår fick jag kontakt med en som heter Isa och hon tyckte och tänkte precis som jag :-).


Idag har är det rent ut sagt skit-kallt ute - minus 18 grader just nu - vet inte om jag har någon större lust att ge mig ut på någon längre promenad - om jag känner matte rätt (ni vet hon med fingervantar på sig när det är kallt) så vill hon nog inte heller. Det blev en kort promenad på lunchen och när matte kom hem nyss så släppte hon bara ut mig på gården - men det var så kallt så jag ville inte ens göra mina behov :-(. Ikväll kommer husse hem - yippie - och Johan kommer och hälsar på, kul! Ha det gott! /Yrsa


  

Här står jag och väntar varje lunch.


  

När någon kommer så går jag genast och hämtar leksaken jag fick av Nisse i Tyresö :-).


  

Matte jag vill gå in - det är skit-kallt ute ju.


  

Men kan du skynda dig då......


  

Kallt men vackert idag!


  

Skönt, äntligen inomhus.


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards