Alla inlägg den 7 november 2010

Av Yrsa - 7 november 2010 16:03

Idag är jag i väntans tider.... jag väntar på Moncho. Han ska bo här till på tisdag och det ska bli jätte-kul. Dagen har vi fördrivit med en långpromenad på golfbanan - där jag sprang som en tok och sen var vi ut och åkte bil - jag kände på lukten att matte och husse köpte en massa hund-mat. Lite gråmulet och kallt idag ute men fortfarande väldigt vackert med snön. Jag hade inte så mycket att berätta idag - men det blir nog mer efter eller under tiden Moncho är här. Fast om jag känner matte rätt som kommer hon inte ha så mycket tid att hjälpa mig blogga - det brukar nämligen vara rätt så mycket annat att göra när Moncho är här. Vi är rätt så busiga båda två och har svårt att låta bli att jaga varandra hela tiden. Över bord och stolar brukar vi också hinna med. Jag rapporterar senare hur kul vi hade :-).

  

På golfbanan idag - har jag kommit till hussen är han ropade, bra va?


  

Här talar husse om för mig hur duktig jag är :-)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards