Alla inlägg den 30 mars 2010

Av Yrsa - 30 mars 2010 20:15

Idag har det hänt en hel del. Först imorse så såg jag naturligtvis till att vara på hugget när matte skulle iväg och hämta Jens och han kom!!!! Jag hade ju inte träffat honom på 4 månader så det var jättekul. Sen lämnade vi av matte på hennes jobb och jag fick följa med Jens ett tag till. Sen skulle jag och matte åka och hämta husse på jobbet och vi skulle åka och handla men bil j......kln strejkade när vi var framme på jobbet - så husse åkte bärgningsbil och jag och matte gick (inte hela vägen - Ullis skjutsade oss en bit) men det var kul jag behövde faktiskt en promenad. Jag har nog aldrig hört husse säga så många fula ord. På vägen hem fick jag busa med Sigge som också är en golden - matte höll i mig för att jag löpte men så fick vi veta att Sigge var kastrerad så hej vad vi fick leka. Nu ska vi vänta på husse som inte kommit hem än - undrar om han får åka bärningsbil hem (fniss). /Yrsa

 

  

Gissa vem jag har satt mig på?

 

  

MIN Jens är hemma!!!

 

  

Jag ville leka lite med honom men.....

 

 

  

....han ville sova så jag.....

 

  

....satt och väntade troget tills han vaknade igen.

 

   KOLLA en SOLSTRIMMA på golvet hos oss idag - yippie!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards