Alla inlägg den 24 mars 2010

Av Yrsa - 24 mars 2010 18:38

Jag börjar med att berätta om sista hjärngympakursen igår. Jag kände mig som en stjärna. Jag har hittat min grej, freestyle. Kul var det och duktig var jag. Jag snurrade och gick slalom och "åttor" och hej vad det gick. Sen lärde jag mig hämta nycklar åt matte. Idag känns det som helg, för matte och husse tog på sig skidorna efter jobbet och sen for vi ner på isen och åkte - matte tyckte jag var lite lat idag för jag var mest bakom henne eller på sidan - hon tycker jag ska springa framför henne i spåret. Men det tyckte inte jag. Vi har just kommit hem och nu vankas det mat. Ha en bra kväll - det ska jag! /Yrsa


  

Här har jag valt ett annat spår än matte - det är mycket roligare att göra egna upptäcksfärder.


  

Men här är jag i samma spår - visst är det fint med solnedgången - fast jag tittar mest ner i marken.


  

Husse med skidorna på .


  

Vi måste vila ibland jag och matte (mest matte kan jag tala om).

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards