Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Yrsa - 10 mars 2010 17:42

Igår var vi som sagt på hjärngympa kurs - jag blev ganska less och ofokuserad efter ett tag men det gick rätt så bra. Det roligaste var innan övningarna satte igång. Jag hade ju rätt så nyätit när vi kom dit och fick några blodpuddingbitar då och då så medan vår kursledare hade teori och det var tyst i lokalen så la jag till en jätte-rap. Det lät som en hel karl som rapade - haha matte skrattade massor för alla trodde nog det var husse som rapade för det lät så. Torsten matte vände sig om och sa åt husse - men hur du låter. Haha jag kan ju tala om för er att husse var helt oskyldig. Sen när vi kom hem på kvällen så såg jag äntligen de där rådjuren som matte alltid ser - jag sprang efter dom men det var ett staket emellan så jag nådde dom inte. Men det var roligt att se dom i alla fall. Lägger in lite bilder från kursen. /Yrsa


  

Torsten  med matte - det ser ut att gå rätt så bra.


  

Flera av deltagarna - till vänster Zlatan med matte (Zlatan vill till Torsten).


  

Husse och jag tränade också på.


  

Zlatan ser inte så trött ut i ögonen i alla fall.


  

Men jag är helt slut - kolla in min tunga.


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards