Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Yrsa - 7 mars 2010 17:57

Idag har det tinat här uppe i norr. Det har varit plusgrader och vi gick en lång promenad ner till stan. Vi gjorde några ärenden, sen satt vi på en parkbänk och matte och husse drack kaffe. Jag fick smaka av mattes cappucino och det var bland det godaste jag har smakat. Det var många människor som kom fram till mig för att jag är så söt. En farbror tog fram hundgodis ur en påse (Frolic) mums säger jag bara. Imorse så höll jag på att leka med en sak ute på gården och matte stod och tittade lite misstänktsam på mig - till slut kom hon ut för att se vad det var. Husses klocka!!!! Men jag vet ju att det är en klocka som han inte använder så det gjorde väl inte så mycket. Det är utan armband just nu - men jag testade ju om den var vattentät ute i snön och det tror jag att den är, så han kan nog använda den om han har lust. Ha en skön söndagkväll. /Yrsa


  

Här är husses snöiga klocka - utan armband för det ligger i min mage.


  

Inte ser jag väl ut som en hund som hittar på bus?

  

Det är vackert ute ikväll - taget nyss från vår balkong - lite suddigt men vilken himmel.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards