Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Yrsa - 2 mars 2010 23:41

Ni som har läst min blogg ett tag vet att förra vintern så "råkade" jag äta upp vår vinbärsbuske ute på gården. Men när sommaren kom så blev den till slut jättefin och tjock. Jag vet ju att buskar ska beskäras ibland så det var nog bra att jag gjorde det. Igår när matte stod och tittade i fönstret så såg hon att äppelträdet som husse fick när han fyllde år för några år sen var borta. Alltså - det hade kommit så mycket snö så jag nådde nästan upp till toppen så jag tog tag i den och då gick den av. Förlåt husse, det var inte meningen, men den kanske också behövde beskäras, så den kanske blir jättefin i sommar?? Annars kan vi kanske ge matte ett äppelträd i present när hon fyller år i höst? Ikväll har jag och matte varit på hjärngympa kurs. Matte verkar lite trött (om inte tröttare än jag) efter kursen. Roligt var det, jag skötte mig rätt så bra. Vi fick prova en massa aktivitetsleksaker och sen fick vi, träna passivitet, det är det tristaste jag vet - men jag är rätt så bra på det nu också. Nu ska jag gå och sova - är rent ut sagt skit-trött. /Yrsa


  

Det här är det som är kvar av husses äppelträd - vad vi kan se idag i alla fall, det kanske finns någon liten del kvar under all snö!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards