Alla inlägg den 29 mars 2010

Av Yrsa - 29 mars 2010 22:59

Idag har det varit en sån dag - ingen vill leka, eller har tid, eller har så mycket annat att göra. Jag gör allt för att de ska se mig - ja ni kan ju se på bilderna nedan. Det var roligare att vara hos mormor och morfar för de är ju med mig hela tiden. Matte och husse de skottar snö, sitter framför datorn, matte for till Ullis (utan mig) o s v. Det har i alla fall inte snöat på 12 timmar nu och det är ju bra! Dessutom har traktorj.....n som matte säger vräkt en massa snö just på stigen där vi brukar smita in i skogen så nu blir det vägar en stund. Jag har hört rykten om att Jens kommer imorgon - men jag tror det när jag ser det. Ska försöka slinka in i mattes bil på morgonen så kanske jag får följa och hämta honom. Tror föresten jag lägger mig vid ytterdörren redan ikväll så jag inte missar nåt. Ha en bra kväll - det ska jag (fast den är snart slut)./Yrsa


  

Men hörrni ser ni inte att jag vill leka.


  

Verkar jag inte ha rätt så kul?


  

Nu då?


  

Suck ingen kommer.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards