Direktlänk till inlägg 24 juni 2010

Midsommar hägrar...

Av Yrsa - 24 juni 2010 13:22

Så igår så tog Ulrica med mig på Agility-kursen. Jag var inte så där väldigt skötsam. Så fort hon släppte lös mig så sprang jag till Torsten!!! Annars brukar det mest vara Torsten som vill till mig. Undrar om Ulrica vill gå med mig någon fler gång? Men jag sprang genom tunneln, första gången var matte tvungen att krypa före så hon var skinnflådd på knäna - det slapp Ulrica i alla fall. Torstens matte sa åt matte idag att "Yrsa var nästan värst", ooops. Kanske tur att matte inte var med. Matte och husse var ut på en båtfärd så jag lägger in bilderna från det istället - för inte hade vi tid att ta några foton på agilityn. Nu är det snart midsommarledigt - GLAD MIDSOMMAR till er alla (om vi inte kommer in på bloggen vill säga under helgen). /Yrsa


  

Det fanns mycket stenar på ön där de var.


  

Fina små fiskstugor.


  

Vacker solnedgång vid 22.30 - ser ni strålarna genom molnen?

 
 
Torsten

Torsten

24 juni 2010 13:38

Du var ju lite 'wild and crazy'...typ! Men det var ju jag också, jag nötte lite på bondens åker där brevid Yvonne....hihihi! Du skulle ha sett så fånig matte såg ut när hon studsade omkring o ropade på mej!
Du, vi syns visst imorgon!

http://prinstorsten.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yrsa - 4 juli 2015 21:10


Vi är rätt dåliga på att skriva blogg nuförtiden. I början och några år framåt skrev vi nästan varje dag - precis som vi tycker en blogg ska vara! Nu hinner vi inte med att göra det så ofta så jag och matte har bestämt att avsluta denna blogg - kan b...

Av Yrsa - 25 maj 2015 21:48

I helgen fick jag vara med när vi firade mormor och morfar som hade varit gifta i 60-år! Grattis! Fast.... Jag fick sitta mycket i bilen när de skulle äta middag på hotellet och sånt ?. Sen varje gång vi promenerade till vår stuga så skällde jag ut e...

Av Yrsa - 11 maj 2015 22:32

Oj vad länge jag skrev. I början var bloggen en dags-blogg - sen blev det en vecko-blogg och nu känns det som om det blivit en månads-blogg. Jag ska skärpa mig - om bara matte hjälper mig. Här har nästan alla snö försvunnit, det ligger bara pytte-lit...

Av Yrsa - 13 mars 2015 18:15


Matte sover alltid lite för länge på morgonen så hon vill att jag snabbt ska göra mina behov ute på gården. Jag håller på att göra henne tokig för istället för att göra mina behov så rullar jag mig i snön - det är jättehärligt. På sommaren gör jag sa...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards