Alla inlägg den 15 juni 2010

Av Yrsa - 15 juni 2010 20:40

Nu är jag hemma - jag har bott hos mormor och morfar en natt. Igår morse när matte steg upp så hade jag ätit upp nästan hela hennes basker. Somliga tror att det är för att matte inte riktigt passar i den - fniss ja så kanske det är. Ni ska få se bild på matte när hon har den på sig så småningom. Sen drog matte till Haparanda och jag fick vara hos mormor och morfar. Matte undrade när hon hämtade mig om jag hade haft ont i magen av baskern - men mormor sa att jag inte hade det - men att jag snart har skitit ut alla delar haha. Matte är lite (mycket) arg på mig för den där baskern. Hennes tidigare hund, Tress, hade ätit upp en del av hennes dåvarande basker och efter flera år av sökande efter en likadan så hittade hon en. Och nu har jag ätit upp den - ooops - det var inte snällt. Jag får väl söka en ny åt henne. Jag blev i alla fall larvigt glad när matte kom och hämtade mig. Jag betedde mig som en liten valp sa matte (men jag såg att hon blev glad). /Yrsa


  

Det här är det som är kvar av mattes basker - sorry!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards