Alla inlägg den 2 juni 2010

Av Yrsa - 2 juni 2010 18:57

Japp jag har ändrat ras, säger husse. När vi kom in efter vår morgonpromenad var jag svart här och där, och inte lite heller. Husse var skit-sur på mig. Jag råkade springa på en gammal grillplats eller nåt sånt och då rullade jag runt i den. Husse hann inte riktigt vara med för jag är jättesnabb när det är nåt jag riktigt vill!!! I eftermiddag fick jag följa med matte och husse på löparskola - har ni hört talas om nåt sånt? Kul var det. Nu har äntligen matte förstått hur hon ska göra för att jag glatt och villigt ska följa med henne när hon springer. Man ska för det första vara en massa folk och alla ska tycka om mig. Sen ska man inte bara springa, man ska gå, springa, göra kuliga rörelser uppför och nedför backar, springa runt träd, stanna och ligga på gräset. Jag hade jättekul. Tyvärr inga bilder därifrån för jag tror alla hade fullt upp med att bara hänga med. Lägger in lite bilder från stugan i helgen, jag fick inte med alla häromdagen. Sen vill matte, typiskt henne, lägga in bilder på hur skitig jag var i morse. Men jag kan tala om att jag är alldelens nyss badad så nu är alla glada igen. /Yrsa


  

Det ser ut som jag har ett blåmärke nedanför hela ögat - men det är bara gammalt kol haha!


  

Jag såg till att få lite på bakdelen också.


  

I stugan får man ligga i sängar - det gillar jag1


  

Husses nya tröja är cool.


  

Va - varför får inte jag slicka på grill-gallret?


  

Besök på stugan av Maria och Lars.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards