Alla inlägg den 26 juni 2010

Av Yrsa - 26 juni 2010 23:10

Vi blev bjudna på middag ikväll hos grannen - jag var helt slutkörd och sov middagen igenom - matte fotade mig för det är inte så vanligt att jag bara kryper ihop - utan att tigga - utan att försöka få uppmärksamhet - snacka om att jag är helt fullständigt utarbetad efter helgen. /Yrsa


  

Snark - så här jag låg jag hela middagen?????!

Av Yrsa - 26 juni 2010 18:41

Jag har haft så kul i midsommar, massor med folk och massor med hundar. Först kom Torsten och vi sprang, busade och badade. Sen kom Nelly - hon är en schnauzer på 8 månader - hon var lite mer försiktig och försökte mest jaga bort oss. Moncho dök också upp - hej och hå vad han gillade att bada. Igår kväll så badade min matte och Torstens matte - snacka om att vi blev förvånade? Wow - de simmade med oss - tyvärr inga fotobevis (tack för det säger matte). Jag var helt slut innan alla hade farit. Idag kom Torsten igen - för de skulle hämta bilen, sen kom Moncho för att bada - Nelly kom också igen men med kanot - jag har haft så kul så det kan ni bara inte tro (jag hade bara önskat att Nisse också varit här - nästa midsommar ska vi kidnappa hit dig säger matte). Ha en bra fortsättning på midsommaren. /Yrsa


  

Här badar jag, Torsten och Moncho.


  

Nelly - hon är ganska söt och pytte-liten.


  

Haha Moncho är ful när han skakar sig.


  

Vacker avslutning på midsommarafton.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards