Alla inlägg den 29 juni 2010

Av Yrsa - 29 juni 2010 13:41

Som rubriken berättar så lät matte på lunchen. Jag ska börja med att berätta att i midsommar på stugan när jag badade så mycket så glömde matte och husse ibland ta av mig halsbandet och eftersom en del av halsbandet är en liten kedja så började jag rosta kring halsen (haha). Jag var alltså orange kring halsen. Sagt och gjort när vi kom hem åkte det halsbandet väck och matte hittade ett jättefint halsband som jag har fått av Torsten en gång - det har varit för stort men nu är det lagomt. Det är så vackert - med lite tenntråd och grejor. Idag var matte hem på lunchen och vi gick ut. Efter ett tag böjde sig matte fram och tog tag i mitt halsband, men va tusan har det här också börjat rosta - det är inte möjligt det är ju ett skinnhalsband. Så drog hon med handen över halsbandet och det var fullt i hund-skit!!!! Haha-hehe. Men inte skulle jag ha skrattat - matte blev sur och undrade hur fasen det hade kommit dit - jag har ju bara haft på mig det på 2 promenader, hon undrar vad jag och husse hade för oss i morse på vår promenad för det är då det måste ha hänt!!! Inte vet jag - jag berättar då ingenting - det får husse göra!!! Halsbandet åkte ner i tvättstället och har nu tvättats ordentligt - matte tyckte det var äckligt! /Yrsa


  

Halsbandet får väl ligga där på tvättstället och torka nån dag!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards