Alla inlägg den 7 juni 2010

Av Yrsa - 7 juni 2010 23:17

Nu fungerar internet igen och datorn!!!! Hur länge vet jag inte - men jag hoppas att jag hinner skriva en kort blogg. Jag ska sammanfatta lördag, söndag och måndag. Lördag var matte borta hela dagen. Hon och Ullis skulle ha en mor-dotter dag. Det var shopping, spa och middag på schemat. Så henne såg vi inte förrän på kvällen. Men jag kan berätta att mattes bil gick sönder - på parkeringsdäcket i stan - de blockerade däcket flera timmar. Matte är riktigt arg än, det kunde ha gått väldigt illa, styrstaget gick sönder och då fattar man ju att det inte går att köra bilen så det var nog tur att de stod på ett p-däck. Söndag städades det för fullt ute i våra bodar på gården. Jag fick mycket grejor (snarare snodde) att leka med. På kvällen kom Ullis, Jocke och Jens hit på middag - det var jättekul för även Johan och Björn är här. Det var bara Mia och Johan vi saknade. Hoppas vi kan samla alla i sommar! Idag har det slängts allt skräp vi rensade från bodarna, en sväng till stugan och sen lite slappande. Puh - nu är jag i kapp med bloggen. Hoppas det fungerar imorgon också. /Yrsa


  

Matte kastade en massa konstgjorda blommor som jag åt på.


  

Jag ledsnade efter ett tag och låg och vaktade vår infart istället.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards