Alla inlägg den 26 maj 2009

Av Yrsa - 26 maj 2009 19:30

Idag ar husse hämtat mig hos mormor och morfar - kul! Sen gick jag och matte på en träningsrunda igen. Det gick jättebra idag. Matte var så nöjd, både med fot-träning och springa lös och larva sig. Vi gick en sväng förbi golfbanan också. Jag ska tydligen vara med och spela golf i sommar så då gäller det att jag vänjer mig vid bollar som flyger och sånt. Hmm jag har inte riktigt förstått det där spelet. Matte ska gå med mig runt kvarteret med en golfvagn har hon sagt - för att vänja mig - men hur kommer det att se ut. Grannarna måste tro att hon har blivit tokig. Sen har jag sprungit omkring och jagat lite humlor på gården. Matte är glad idag - för imorgon kommer Jens hem, undrar om han får med sig bagaget den här gången? Hoppas jag får följa och hämta honom imorgon - men matte säger att OM Jens har med sig bagaget så ryms jag inte.... jag vet inte vad jag ska hoppas på! /Yrsa

Det här är MIN skog - fint va - det är inte så mycket kvar av vinbärsbusken - åt jag upp i vinter (den till höger) och äppelträdet (till vänster) saknar de nedersta grenarna.

Visst ser skogen STOR ut.


Hmm jag tror jag ser en humla.


Var tog den vägen?

Jag tror jag ser den....


Gräsmatta ā la Yrsa - så här ser vår gräsmatta ut....





Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards