Alla inlägg den 12 maj 2009

Av Yrsa - 12 maj 2009 21:49

Idag när mormor hämtade mig och vi skulle promenera hem till dom så fick jag syn på ett STORT löv som blåste på gatan. Jag tog sats och skulle fånga det och när jag vände mig om så satt mormor på gatan. Va kul tänkte jag och sprang genast till henne och skulle leka. Vilken kul mormor jag har som lägger sig på gatan för att leka med mig. Nu påstår mormor att jag drog omkull henne - men det kan jag väl ändå inte tro!??! Annars har dagen varit som vanligt. Mormor och morfar var ute och krattade och då fick jag vara inne. Jag är lite besvärlig med att jaga krattor....... jag gräver mycket hål på gräsmattan också. Men jag är ju van att gräva i snön och då var det minsann ingen som sa till mig. Ikväll har vi varit ute och gått på golfbanan (den har alltså inte öppnat än). Jag hittar många diken att bada i. Det är kul. Imorgon kanske jag ska följa med Torsten till Bruks! Kul! Sov gott /Yrsa

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards