Alla inlägg den 2 maj 2009

Av Yrsa - 2 maj 2009 05:53

Idag har vi träffat Pers "amerikanske" bror som han bodde hos här i USA när han var utbytesstudent för lääääänge sedan. Det var kul!. Vi har varit ute på piren i Santa Barbara och ätit glass och njutit i solskenet - det blev sol till slut idag. Innan dess var vi ute på en biltur och tittade på omgivningarna. Ikväll har vi varit och ätit på en italiensk restaurang och då kom Jens också med. Nu är vi åter på hotellrummet och jag är så trött. Tidsomställningen sätter sina spår. Eftersom Yrsa inte ännu inte har skrivit något så kan jag i alla fall berätta att hon har det så bra. Ullis och Jocke tar många promenader med henne har jag hört. Mormor rapporterade att hon inte väcker dem så jättetidigt. Låter jättebra. Men jag längtar lite efter både Yrsa och Ullis. /Kerstin


På väg till stranden i Santa Barbara - det är ju jag till höger nästan på väg ut ur bild.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards