Alla inlägg den 21 maj 2009

Av Yrsa - 21 maj 2009 18:19

Jens, jag har hört att du snart kommer hem. Inte har du skickat några bilder till mig när du badar och har kul. Jag lägger in en bild så du ser att nu kan vi bada här uppe i norr också - ingen is så långt ögat når. Jag har simmat för första gången idag - Jens simmar du med mig när du kommer hem. Jag längtar till du kommer. Puss puss /Yrsa

Du föresten Matte hälsar att du ska sätta en adresslapp på resväskan......


Jag simmar.................

Av Yrsa - 21 maj 2009 18:13

Vilken dag. Först kom moster och kusin Tilda. Min moster är det galnaste som finns....... och roligt är det. Sen for vi till stugan. Där hjälpte jag husse lägga ut vattenslangen så vi får vatten i kranen här på stugan. Jag simmade för första gången och det var så himla kul. Till Torsten: Kom ut och bada med mig. Det är jättekul! Matte fick igång datorn på stugan - därav kommer bilderna snabbare. Men de ska väl inte börja sitta vid datorn på stugan också. Nej säger matte, det är bara ibland. Ha, trot om ni vill. Nu ska jag hjälpa till att grilla lite tror jag. Yrsa


 

Min moster Monica och Tilda på besök.


Jag och husse lägger i vattenslangen.


Sjöodjur kallade matte mig - vad tycker ni?


Husse - jag har gått upp - var är du? Kom upp du också från vattnet.





Av Yrsa - 21 maj 2009 11:31

Idag har vi sovit länge - det är torsdag men söndag. Matte och husse är lediga. Jag hjälper till att tvätta och sånt, bär handdukar och är riktigt duktig. Matte och husse (eller rättare sagt husse) försöker få bort alla getingar vi har på altan. Matte är mest rädd och springer in. Men jag tror han lyckades. Snart drar vi till stugan och är där hela helgen. Yippie, men det tar så långt tid innan matte och husse är klara med allt de ska göra "innan" vi far. /Yrsa

Snääälllla Ullis, lek med mig!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards