Alla inlägg den 10 maj 2009

Av Yrsa - 10 maj 2009 08:50

Det är ett fortsatt kramande och pussande. Vad jag tycker det är roligt. Igår blev det som sagt en promenad i ett grådaskigt väder med regn - men det är skönt i skogen. Matte och husse tvättade hela dagen, de verkar ha haft med sig mycket kläder. Sen blev det middag och tv-tittande. Men de höll sig vakna hela kvällen - lite mer än hela kvällen - för kl 1/2 2 fick jag gå ut och kissa för natten. Vilka tider de har lagt till sig med. Branden i Santa Barbara verkar ha lugnat sig något och det tycker vi alla är skönt. Imorse försökte jag få upp husse kl 6 men det var svårt - han som brukar vara så lätt att få att kliva upp. Men kl 8 så klev matte upp ur sängen. Yippee äntligen fick jag mat. Matte vägde mig igår för hon tycker jag är så hungrig så hon funderade på om jag fick för lite mat. Jag väger 24 kg och inte fick jag för lite mat inte - jag får alldelens tillräckligt. Men jag vet att jag alltid är hungrig, jag är som hon i Robinson igår (om ni såg det) hon var också alltid hungrig så de röstade ut henne. Hmm det låter ju inte bra. Nu ska jag gå och se om jag kan få matte att hitta på något roligt.... Puss /Yrsa

Pussar hela dagarna....

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards