Alla inlägg den 9 maj 2009

Av Yrsa - 9 maj 2009 15:09

Så var de hemma då igen, matte och husse. Jag tror de har längtat efter mig för jag får så många kramar och uppmärksamhet. Härligt!!! Sista dagarna var de i Chicago och där hade de en hund som heter Alice. Hon var jätteduktig på att fånga freesbee. Matte säger att hon ska testa det med mig. Igår sov de mest hela kvällen, matte har sovit 12 timmar i natt. De har haft en underbar resa och gillar Santa Barbara (där Jens bor) jättemycket. Just nu är det väl inte så kul där med den stora branden - jag tycker det är bra att de kom hem innan det började brinna så där jättemycket. Trist att Jens är kvar bara. Hoppas det fixar sig snart. Nu ska vi gå ut på en promenad i regnet säger matte. Härligt!! Men jag ska säga att jag saknar Ullis och Jocke jättemycket.


På väg från Santa Barbara till Los Angeles.


I Chicago bodde de hos en hund som heter Alice! Hon ser snäll ut.


Yippee - ganska kul att de är hemma igen!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards