Alla inlägg den 30 december 2009

Av Yrsa - 30 december 2009 19:57

Hej hopp, nu är det lediga dagar igen. Huse har varit ledig i veckan men matte har jobbat så lite ovanligt har det varit. Det är lite kyligt ute men för en isbjörn som jag så är det inga problem. Jag är dock ganska trött nuförtiden för nu är det träning av diverse saker som gäller. Just nu är det: Slalom (ja alltså inomhus), krypa och rulla runt. Det är många grejor att komma ihåg men jag tycker det är jätteroligt och jag är duktig säger alla. Lite FÖR ivrig ibland. Idag har det varit diverse handlingsturer på stan och jag och husse har varit på en promenad. Vi hittade inget skoter-spår så vi pulsade ganska länge i snön och det var skitjobbigt. Husse har ju himla långa ben men tänk på stackars mig. Imorgon är det Nyårsafton och vi ska vara hemma och ta det lugnt. Det känns bra tycker jag. Jag hoppas vi hinner ut på isen så jag får springa under dagen. Jag (och min familj) önskar er alla ett Gott Slut och ett riktigt Gott Nytt År. En extra hälsning går till MIN Jens och hans vänner som är i Australien. Jens..... jag saknar dig. /Yrsa


  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards