Alla inlägg den 9 december 2009

Av Yrsa - 9 december 2009 22:02

.....att aldrig mer klaga på vädret! Men just nu är det j-kligt svårt. Må vara att snön försvinner men det är så halkigt ute så vi vet snart inte var vi ska gå på våra promenader. Till och med i skogen halkar man. Matte och husse måste ha gummistövlar och de är ju rätt så halkiga. Matte går som en gammal tant när vi är ute för hon är rädd att ramla och hur kul är det när man är hund, 1 år och yrslig som bara en  Yrsa kan vara? Inte så kul kan jag tala om. Men jag har hittat en kul grop som jag håller på att gräva i bakom huset. Matte har inte förstått var jag håller på att gräva ännu, hon bara ser  hur lerig jag är om tassarna när jag kommer in. Jag hoppas hon inte hittar igen gropen för då brukar hon lägga en stor sten över den. I eftermiddag ringde det i mattes mobil. Hon såg konstig ut när hon svarade, lite blankögd tyckte jag. Men sen förstod jag.... det var Jens som ringde från Australien!!! Yippie va glad hon blev att höra hans röst igen. De hade det så jättebra och jätte jätte jätte varmt. Synd att inte jag fick prata... men det är för dyrt säger matte när han ringer från Australien - jag är så okoncentrerad såna gånger också och flåsar mest i luren så jag får nog vänta tills jag ser honom på datorn igen, när de fixar en bra uppkoppling. Nu ska jag ut på en husse-promenad - det ska bli kul! Hoppas att han inte går som en gammal gubbe./Yrsa


  

Så här kul tycker jag att vädret är nu!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards