Alla inlägg den 3 december 2009

Av Yrsa - 3 december 2009 18:13

Ni som har läst min blogg i något år kanske minns att Jens aldrig fick sin väska när han drog till USA för ett halvår. Den kom aldrig fram. När han nu skulle åka till Australien föreslog matte (som är en klok mamma) att Jens kanske skulle stoppa ner ett ombyte kläder i handbagaget utifall att..... Men njet inte skulle han det. I natt kom det ett SMS att de hade landat i Australien UTAN BAGAGE. Men herregud sa matte, jag tror han skojar, men se det gjorde han inte. Hoppas bara att det kommer fram den här gången - om än de får vänta ett tag. Jag ska ALDRIG åka flyg, ni vet jag som är hund måste ju sitta i en bur ungefär där väskorna är.... och då kommer jag ju aldrig att komma fram, åtminstone inte om Jens är med. Njet, jag kommer aldrig att flyga. Jag och matte har just kommit in från en skön promenad - månen är full (då kommer matte inte att sova i natt för hon är "mångalen" och har svårt att sova när det är fullmåne), snön gnistrar och det är kallt. Jättehärligt! Ha en skön kväll! /Yrsa


  

Stackars, stackars Jens..... hoppas bagaget kommer snart så du ser gladare ut!


  

Så här såg månen ut ikväll - fint va?

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards