Alla inlägg den 26 december 2009

Av Yrsa - 26 december 2009 14:21

Nu har vi kommit hem efter att ha firat julen i stugan. Vi snöade nästan in – men det var roligt och härligt. Sen när det slutade snöa så blir det jättekallt ute. Jag har busat och hoppat i snön och sprungit som en tok i skogen. Vilken helg! Lugnt och skönt har det varit, vi tog in en jultall istället för en julgran och det blev riktigt fint. Vi (matte och husse) har ätit gott och vi har öppnat julklappar, sovit middag, läst böcker, löst korsord och glott lite på TV.  Jag lägger in lite bilder så ni fattar hur härligt vi har haft det. Det är alltid trist att lämna stugan men jag tror vi åker tillbaka dit snart igen. Ha en fortsätt skön helg. /Yrsa (PS Om ni ser en svart fläck på fotona i bloggen beror det på att det är något fel på kameran – ska åtgärdas så fort vi hinner DS)


   

Snacka om insnöade.


  

Det hade vräkt in snö i vår vedbod (inte så konstig den är ju ganska glest byggd).


  

Djup och härlig snö.


  

Skönt att kura ihop sig i en filt när vi kom in. Bortskämd jag?????


  

Det blev lite kyligt på kvällen både ute och inne.


  

Lite bus i soffan.


  

Kallt men vackert!




Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards