Alla inlägg den 8 december 2009

Av Yrsa - 8 december 2009 19:50

Snart är det jul. Jag och matte har ikväll rensat kylskåpet. Vad sägs om grejor från 2006 och 2007??? Så går det när man har två kylskåp och det är så mycket saker så man ser inte allt. Men det var ingen större fara för det var burkar med senap och sill och sånt. Sen har matte hela kvällen försökt ta fina julkort på mig som hon har tänkt skicka som just julkort. Men jag var inte på humör riktigt - jag ville mest undersöka grejorna hon försökte få på mig för att det skulle se jullikt ut. Sen har matte satt fast en sån där kamera på datorn, hon vill ju så gärna snart kunna se Jens via datorn och han kanske vill se henne (vill du det Jens?). Jag brukar också få vara med när de pratar. Matte tycker det känns konstigt att inte ha pratat med Jens på över en vecka. Men han har skrivit och de mår bra och har det varmt och skönt. Moncho är nog snart på bättringsvägen tror jag. De ska tillbaka till veterinären idag. Hoppas att han får ta bort det där dumma bandaget snart. Nu ska jag och matte iväg och kasta mera skräp. Ingen rast och ingen ro i detta huset. /Yrsa


  

Matte försöker ta fina jukort på mig - men än så länge har jag inte varit med på noterna - jag bara käkar lite på blommorna.



  

Uff va mycke grejor vi ska iväg och kasta.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards