Alla inlägg den 21 december 2009

Av Yrsa - 21 december 2009 19:01

Det är faktiskt sant - idag är den mörkaste dagen på hela året. Så nu går vi äntligen mot ljusare tider. Vi har jätteljust nu med all snö. Men jag lovar er att om matte hade träningsvärk efter sitt löp-pass på bandet i morse så är det bara förnamnet mot för vad hon kommer att ha efter vår promenad. Vi var nyss i skogen i en och halv timme och plumsade i snö hela tiden. Min mage försvann ner i snön så mycket snö var det - jag hade lite problem med att göra mina behov kan jag tala om. Sen när vi kom hem så började matte skotta bort den höga snövallen som var vid vårt hus. Ganska nöjd efter att skottat ett bra tag så hör hon plogbilen komma IGEN. Ny plogvall!!! Jag kan lova er att ramsan hon sa då vill ni nog inte höra - jag trodde inte det fanns så fula ord./Yrsa


  

Ganska mycket snö va?


  

Jag söker mina leksaker - var är dom?


  

Japp tror jag hittade något.


  

Ja min leksak är funnen.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7 8 9 10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards