Alla inlägg den 28 februari 2012

Av Yrsa - 28 februari 2012 09:40

Delar av helgen bjöd på riktigt fint (nästan) vårväder. Jag var ute på gården rätt så mycket och mådde skönt i solen. Långa promenader blev det också. Rätt så kallt på nätterna och morgonarna men solen har börjat värma upp en del på dagarna. Igår skulle matte egentligen inte jobba - hon är ju ledig för studier måndagar och tisdagar - men (som vanligt) var hon tvungen att ge sig av. Det gjorde inte så mycket för helt plötsligt stod Moncho i dörren - yippie jag fick sällskap hela tiden tills matte kom hem igen. Jag hoppas de kommer fler gånger när jag är ensam hemma. Imorgon ska jag till veterinären har matte bestämt. Jag har något i halsen tror hon - jag vet inte riktigt vad det är. En gång hade jag tonsillit och det märkte inte matte och husse förrän jag fick ett våteksem under halsen för att jag dreglade så mycket - men jag åt nästan som vanligt. Nu hostar jag och saliven rinner då och då - kanske inte varje dag men..... äter gör jag också men lugnare än vad jag brukar. Vi får väl se vad farbror veterinären säger imorgon. Jag äter ju en del saker, typ träkulor, papper och annat smått och gott som jag hittar så det kanske är något litet som sitter där (?) / Yrsa


Jag söker upp solen på gården och bara myser :-)


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards