Alla inlägg den 3 februari 2012

Av Yrsa - 3 februari 2012 16:47

Jag och matte kom just in efter en promenad - som faktiskt blev rätt så lång - trots -28 grader ute. Matte sa innan vi gick att det blir nog bara runt kvarteret men vi tyckte inte det var så kallt - konstigt va? Vi är riktiga nordbor vi :-) matte är rätt så ful när vi går ut i den här kylan - ful men varm säger hon. Hon såg konstig ut efter ett tag - för hon har problem att det rinner ur ett öga när vi är ute och går i kylan och helt plötsligt hade hennes ögonfransar blivit helt vita och dessutom limmat igen hela ögat - va bra tänkte jag - nu kan jag rymma utan att hon ser det. Men hon lyckades pillra upp ögat igen :-(. Lägger in en bild så får ni se hur "fula- men-varma" matte ser ut innan vi går på promenad. Trevlig helg alla!/Yrsa


Man ser nästan inte att det är matte - men mig känner man igen :-)  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards