Alla inlägg den 13 februari 2012

Av Yrsa - 13 februari 2012 16:40

Det är så segt nuförtiden att få matte att hjälpa mig att skriva. Hon blir ju aldrig frisk från sin förkylning. Men i fredags var hon lycklig för husse och hon har köpt nya sängar - såna där som man kan sätta upp både rygg och ben, och vet ni - mattes hosta försvann nästan direkt :-) - men idag har hon varit hos doktorn för hennes bihålor är inte snälla med henne - men med lite medicin så ska nog det också fixa sig i veckan. Jag fick hjälpa husse och Jens att sätta ihop sängarna - jag blev lite rädd när de började åka upp och ner så jag skällde ut dem lite grann! Ispromenad blev det igår - nu är det mer normala temperaturer ute och nu börjar mitt "kullerbyttande" på isen. Matte blir tokig på mig - promenaderna tar dubbelt så lång tid när jag hela tiden ska göra kullerbyttor!! Men jag tycker det är roligt jag. Nu vill matte låna datorn för hon ska plugga, jisses nu vill ha en en egen dator. /Yrsa


Jag försöker hjälpa till när de nya sängerna ska installeras :-)  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards