Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Yrsa - 14 februari 2012 18:13

Idag var matte och jag ut på en lång promenad och då passerade vi en skola. Wow - jag vill gå i skola. Alla barnen var ute på rast - de grävde snögrottor, åkte rutschkana, busade i snön. Va kul de hade. När jag passerade så sprang alla (nästan alla i alla fall) barnen fram till staketet och ville vara med mig. Jag försökte till och med hoppa över staketet men matte stoppade mig :-( - nu försöker jag övertala matte att jag ska få börja just i den skolan. Jag kan ju alltid vara rastvakt eller nåt sånt :-) - vi har nyss kommit in efter en timmas jättebus på gården. Jag tror matte börjar bli frisk för hon låg och busade med mig i snön - det var länge sedan jag såg sånt liv i henne! Sen tyckte jag hon var lite taskig för hon tog ner snö från alla våra stora granar och tallar och jag stod under och fick all snö på mig - hon tyckte det var skitkul - somliga har konstig humor. Nu är det dags för lite mat. Ha en skön kväll!/Yrsa


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards