Alla inlägg den 23 februari 2012

Av Yrsa - 23 februari 2012 21:29

Matte och husse har varit borta jättelänge tycker jag - från fredag - till tisdag natt. Tur jag har ett andra hem hos mormor och morfar - där trivs jag jättebra. Matte och husse har varit och åkt skidor - slalom heter det visst - nerför höga fjäll så därför kunde jag inte få följa med :-( - de verkade vara rätt så utvilade och hade haft sköna dagar i fjällen. De körde visst lite vilse när de åkte dit så nu har matte slängt bort den där j-kla GPS:en som hon kallar den. Jag tycker hon är rätt så knäpp jag - det är ju bara att skriva rätt adress så gör den rätt - inte är det fel på GPS:en det är nog fel på någon annan :-). Snart är det i alla fall helg igen - matte har lovat att vi ska ut och åka skidor och jag ska få följa - då blir det skidor på längden och inte nerför några fjäll inte. Ha en bra helg om vi i nte hörs!/Yrsa


Jag tycker att husse ser rätt så arg ut - men han påstår att det blåste ganska kallt på toppen så det är därför....


   

.... matte ser inte gladare ut hon heller - jag tycker de ser ut som astronauter i den där utstyrseln - jag hade nog skällt lite på dem om jag sett dem.


Morfar har kliat mig hela helgen - härligt tycker jag!  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards