Alla inlägg den 23 april 2011

Av Yrsa - 23 april 2011 19:39

...att söka golfbollar :-) - det är min och husses favoritsysselsättning så här på våren. Idag var vi golfbanan och jag hittade mer bollar än vad husse gjorde - kan ju i och för sig bero på att jag gladeligen hoppar ner i diken och andra blöta ställen dit husse inte går. Kul är det! Ikväll ska vi sköta Moncho - vi har varit tillsammans jättemycket de senaste dagarna och matte klagar över att vår gräsmatta ser värre ut än om det hade vildsvin där och bökat haha. Nu blir det snart tyst på bloggen, mormor och morfar ska bo här hos mig för matte och husse ska ner till södra Sverige och spela golf :-( - jag ska inte klaga för jag blir rätt så bortskämd hos mormor och morfar. Ha en fortsatt glad påsk. /Yrsa


Här söker vi golfbollar - jag är precis på väg ner i diket...


...och här har vi hittat en - snäll som jag är har jag gett den till husse!   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards