Alla inlägg den 14 april 2011

Av Yrsa - 14 april 2011 20:21

Idag kom husse hem och nu ska han vara hemma ett bra tag säger han :-) - matte ska till Falun till sina nål-kompisar till veckan och då får jag och husse klara oss själva men det gör vi så bra. Kvällspromenaden avklarad och nu ska jag bara slappa - det har inte hänt så väldigt mycket idag - men det som har hänt kan ni se på bilderna här nedan. Föresten, jag vill hälsa så mycket till Pernilla som skrev i min blogg för någon dag sedan: Va kul att ni ska köpa en vovve från Goldklitts - då blir vi ju släkt er vovve och jag - jag kan berätta att jag är ganska busig men mellan varven är jag "ko-lugn". Sen är jag rätt så skitig fast vi har mycket snö - men det bara rinner av min päls. Husse undrar just var all skit tar vägen? Troligtvis överallt på golvet :-). Lycka till med vovven. /Yrsa


Så här låg jag i morse på gården när matte kom ut - hon trodde återigen att jag hade svimmat - men jag vilar ju bara och svalkar mig i den kalla snön (fast snön är rätt så skitig nu.


Husse kom hem med ett paket idag - jag vill som vanligt vara med och hjälpa till...


...wow en ny dammsugare - hmm undrar om den ska ta upp all sand och hår efter mig. Matte brukar försöka dammsuga mig ibland - men det går jag inte med på .

    

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards