Alla inlägg den 15 april 2011

Av Yrsa - 15 april 2011 21:16

Matte har den senaste tiden köpt fina små runda mattor - och jag anser att de är mina ägodelar så fort hon lägger ut dem. Hon ser lite missnöjd ut och försöker förklara att det kanske inte alltid är så att jag ska lägga beslag på dem - men de är som gjorda för mig. Fast matte kanske menar just nu, när jag är skitig mest hela tiden, när man går barfota hemma hos oss så känner man sanden mellan tårna o s v.

Jag vet inte jag - men jag tycker fortfarande att allt som är på golvet är MITT. Nu är det fredag i alla fall, men idag fick Moncho följa med ut matte och Ulrica och springa, inte jag. De anser att de kan (inte än) ha med oss tillsammans för då skulle det bli en massa tjafs. Inte vet jag vad de pratar om. Jag ska visst bada i helgen :-( shit - jag tycker inte det är ett dugg roligt, jag ska försöka på alla sätt och vis att komma undan. Jag ska meddela hur det går. Ha en skön fredag i alla fall. /Yrsa


En grå rund matta, det är min säger jag...


...åsså en orange - matte visst är det min va?...


...jag bestämde själv att det är min! :-)     

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards