Alla inlägg den 12 april 2011

Av Yrsa - 12 april 2011 18:35

I morse skulle jag till mormor och morfar för husse var borta och matte skulle vara på ett ställe ett bit utanför stan och skulle bli senare än vanligt. Matte steg upp rätt så tidigt (för att vara henne) och så tänkte den latmasken att jag skulle göra mina behov ute på gården istället för den vanliga morgon promenaden som jag brukar få. Men se det ville inte jag - jag gjorde ingenting när jag var ute på gården. Matte blev surare och surare och försökte få mig att gå ut ett antal gånger, jag gick ut men jag lekte mest och rullade mig i snön. Till slut så tog på hon sig ytterkläderna och i en rasande fart så blev det morgonpromenad ändå (precis vad jag hade räknat ut) - men jag ville fortfarande inte göra det jag skulle. Matte blev skit-grinig på mig. Sen när matte och husse skulle hämta mig från mormor och morfar så skulle de först bygga ihop ett bord med lådor åt dem. I påsarna där var det skruvar och annat så fanns det även små trä-pluggar - de är rätt så goda konstaterade jag :-) - matte bände upp munnen på mig för att få ut dom :-( - hon var rätt så grinig då också. Huja det är bäst man charmar lite ikväll. /Yrsa


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards