Alla inlägg den 13 april 2011

Av Yrsa - 13 april 2011 19:28

Så var det dags igen, jogging utomhus med matte. Ulrica kom hit och sen for vi ut och sprang. Men det var en tung start må jag säga. Både matte och Ullis hade svårt att andas i början medan jag sprang glatt långt framför dem. Men det blev bättre och bättre eftersom. Jag ska erkänna att jag blev rätt så trött jag också innan vi var hemma igen - jag kastade mig upp i snödrivan när vi kom tillbaka - tur att det finns snö kvar ännu. Matte och Ullis vräkte i sig stekt pite-palt när de kom hem - hmm det hade väl varit lite nyttigare med en sallad eller nåt? Ikväll lovar jag att det blir nog mest vila och sova - det känns i kroppen att det var länge sedan jag sprang (jag tror det känns i mattes kropp också). Undrar om vi kan gå imorgon?/Yrsa


Här vilar vi efter jogging-turen.


   

Matte ger mig lite snö så jag inte ska dö av törst :-)


Sen måste jag rulla mig i snön och svalka kroppen.


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards