Alla inlägg den 20 april 2011

Av Yrsa - 20 april 2011 16:37

Nu är matte hemma igen så nu blir det ordning och reda (åtminstone på bloggen). Jag hörde hur matte frågade husse varför inte jag hade skrivit på bloggen - Yrsa ville inte sa husse - men va????? vilken ljugpotta - sanningen är den att han kan inte. Matte hade köpt en fil schal till mig - ni kan se den på fotot nedan. Antagligen hade hon lite dåligt samvete för att hon hade varit borta i flera dagar. Nu är matte och husse lediga i flera dagar och vi ska fira påsk, det kanske blir lite stugbesök, lite byte av vinterdäck (det är jag jättebra på), kanske någon middag med de barn som är hemmavid. Det ska i alla fall bli jätteskönt med lite ledigt och lite sällskap hela dagarna (fast mormor och morfar är rätt så bra på att hålla mig sällskap också. Jag önskar alla en riktigt GLAD PÅSK - själv ska jag jaga Påskharen :-). /Yrsa



Matte vet precis vilken smak jag har - visst fick jag en vacker schal?  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards