Alla inlägg den 28 januari 2011

Av Yrsa - 28 januari 2011 18:19

Vi vaknade som vanligt i morse och när vi kom in i köket så sa det "dripp-dropp" på bänken i köket. Det har ju snöat en hel del här och nu blev det plusgrader och shit det läkte in! Husse höll på med stegar och ficklampor och jag hade jättejobbigt att hänga med i alla svängar och hänga med var han höll hus. Till slut gick jag och matte ut och bilderna får tala för sig själva:


   Först skrattade jag mest för det såg lite roligt ut att husse var på taket...


...men sen funderade jag en stund och bestämde mig...


 

...för att hålla koll på husse -ni kanske inte ser honom men han är faktiskt där uppe på taket...


 

..men hjälp jag tror han ramlar ner - jag vågar inte titta.


Till slut kom han ner - utan att ramla ner - och det slutade "dripp-droppa" i köket. Skönt tyckte jag som inte hade någon lust att drukna under dagen i huset. Nu har vi ätit och ska glo på lite handboll (som jag tycker är lagomt roligt). Ha en skön fredagkväll./Yrsa 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards