Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Yrsa - 20 januari 2011 21:38

Jag tänkte det var bäst att sätta ordet tanten inom såna där tecken ni vet " " annars kanske hon blir arg. Jag menar naturligtvis matte, inte fick jag någon promenad igår inte - jag försökte med alla medel men jag fick bara gå ut på gården. Men sen när hon skulle gå och lägga sig på riktigt i sängen, då störde jag henne hela tiden, jag satte upp nosen hela tiden på henne eller på hennes sängbord så att hon skulle bli störd, får jag inte gå ut så blir det så :-). Ikväll har det varit lite bättre, jag tror hon bara sov nån timme i soffan sen har vi nyss varit ute men brr -19 grader är inte att leka med. Vi blev lite frostbitna. Nu längtar jag bara tills husse kommer hem, han kommer om några timmar och sen imorgon är det helg, yipppie. Längtar!/Yrsa


  

Jag var rätt så närgången när matte vill sova på riktigt.


  

Ibland la jag huvudet på hennes sängbord och försökte se ledsen ut för då kunde hon inte heller sova :-)


  

Ikväll har jag försökt få igång lekar hela kvällen - resultatet? Ja ser ni att någon leker med mig på bilden :-( inte.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards