Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Yrsa - 19 januari 2011 21:23

Jag får inte igång matte, hur mycket jag än försöker. Igår hände inte så mycket, jag i och för sig en rätt så lång kvällspromenad men husse åkte bort, snacka om att jag blev nervös när han packade väskan igen. Men han lovade att inte vara borta så länge den här gången. Idag har det inte hänt någonting alls, än har jag inte fått någon kvällspromenad, men jag lever på hoppet än. Jag ser att matte sneglar på temperaturen ute hela tiden och sen hittar hon på annat, -18 visar det visst. Men det är dags att hon vänjer sig snart vid den här temperaturen, så klen får man inte vara. Dessutom har hon faktiskt nyss vaknat, hon har legat och snarkat i soffan i över 2 timmar, det kanske blir ett natt-promenad för mig idag - då kanske hon är pigg. Jag hoppas att hon snart börjar ta en massa foton igen.

Tills vidare lägger jag in en bild från förra året på stugan eller stugan och stugan :-) i bilen på stugan (jag hoppas att matte förstår då att jag vill faktiskt åka till stugan snart, det var jättelänge sen vi var där)./Yrsa


  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards