Alla inlägg den 27 januari 2011

Av Yrsa - 27 januari 2011 18:09

Matte tycker jag är rätt så duktig på gymnastiksera när jag är ute på gården - håller faktiskt med henne, som vanligt ids hon inte ta fram sin riktiga kamera utan står där med sin larviga mobil och då blir fotona som de blir också. Men jag lägger in dem ändå (jag har inga andra :-( - ikväll kommer husse hem och det ska bli kul - jag tycker han har varit borta rätt så länge och det ska jag tala om för honom. Nu ska jag och matte ut på en blåsig promenad - det är plus 2 grader ute och blåser. Idag ska vi prova sparken igen - vi skulle göra det igår men det var stora isstycken fastfrusna under medarna så det blev inget - det enda det blev var en skit-sur matte. Nu har hon ställt in den i hallen :-o för att tina - det är ju bra gjort när det är plusgrader ute :-s./Yrsa


  

Ryggläge...

  

...framåtläge...


  

...sidoläge... (här trodde matte jag hade svimmat :-)


  

...andra sidan...


  

...och så avslutade jag med ryggen - härligt gympa-pass!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards