Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Yrsa - 26 januari 2011 18:53

  

Ja vad skulle vi göra utan mormor och morfar - säger matte och jag håller med. Utan dem skulle inte mycket fungera i det här huset kan jag lova. Jag skulle få trista korta långpromenader - nu har jag och mormor det rätt så mysigt på lunchen. Sen skulle jag få vara ensam jättemycket för i det här huset är det korta och långa resor mest hela tiden tycker jag. Så jag har det jättebra :-).


Har sett bilder igen från mattes kurs i Falun, men huja - det blir bara värre och värre. Nä, där kommer jag aldrig att sätta min tass, men matte säger att jag kommer inte att slippa undan för hon ska testa nålar på mig, vaddå testa sa jag, du får väl först lära dig ordentligt - jag är ingen som man testar på. Lägger in lite bilder så ni får se. Nu är matte hemma i alla fall och ska inte resa på en hel månad, känns rätt så skönt att få ordning i livet igen. Ha en skön kväll!/Yrsa


  

Den här vovven väntar på nålar.


  

Rakt i huvudet!


  

Men den här var nog värst, i ögat..... (matte säger att det är inte i ögat utan bredvid)!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards