Alla inlägg den 28 augusti 2009

Av Yrsa - 28 augusti 2009 21:17

Nu är det äntligen fredagsmys.... Igår var då matte som sagt på hundkurs - jag hade jättekul hos Ullis och Jocke - de försökte lära mig klicker. Matte sa att det kommer att bli en rolig hundkurs - den kallas Vardagslydnad, för hundarna som är med är en salig blandning av raser, allt från kinesisk nakenhund till Sibirian Husky. Det ska bli kul. Idag har matte och Ullis varit till Luleå och shoppat. De äter inte bara lunch tillsammans de shoppar också, och matte har ätit lunch med Jens idag. JAG vill också vara med. Men husse kom hem i natt, då tog jag genast tag i skrikande apan, jag tror inte matte vaknade men husse försökte få mig tyst men jag var ju så glad. Inte busade hon med mig inte - hon somnade. Jag och husse har just varit en sväng i skogen, men huvaligen - jag är lite mörkrädd - jag såg träd som såg ut som gubbar och andra kusliga saker. Men jag sprang fort fort på golfbanan, för nu när det är mörkt ute är det inga ute och spelar. Bra tycker jag - nu får det vara färdigspelat. Ha en skön fredag/Yrsa

Hussekramar är det bästa jag vet! Nu ska både matte och husse vara hemma läääänge, och på tisdag kommer "vadhannuskaheta", Ullis och Jockes valp!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards