Alla inlägg den 20 augusti 2009

Av Yrsa - 20 augusti 2009 22:51

Jaha så var då matte och husse hemma igen... men husse for igen i morse - nu tycker jag de får vara hemma båda två snart. Men husse kommer imorgon men på söndag far matte till Stockholm så det blir lite rännande ett tag till. Ulrica har varit och tittat på valpen de ska få i september. Det är en han och jag blir "moster" eller vad jag nu blir - det ska bli så roligt. Vi ska bli jättekompisar - kanske vi kan sova hos varandra ibland. Matte säger att jag måste vara försiktig för han är så liten när han kommer. Jag är ju lite yrslig - men det ska nog gå bra. Så fort Ullis kommer hem så ska jag be om en bild så ni får se honom här. I eftermiddag åkte jag och matte till stugan, hon skulle klippa gräs och fixa - vi gick en promenad - sen badade jag lite - det regnade ju så det spelade det ingen roll om jag blev blöt - åt middag och sen somnade vi i tre timmar. På stugan är det lätt att sova, inga ljud (förutom havet och skogen) så då är det inget som väcker oss. Det var riktigt mörkt när vi for hem. Jag är lite mörkrädd just nu, det är så mörkt på kvällarna så jag vill inte riktigt gå ut ensam, men matte brukar följa med mig så jag vågar. Tur jag har matte! Eftersom vi har sovit middag så länge så antar jag att vi kommer att vara upp en stund i natt, det ska bli kul. Hoppas det blir mycket bus?/Yrsa


Lite blöt blev jag som vanligt efter badet.


Sen låg jag och myste fast än det regnade - jag var ju ändå blöt.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards