Alla inlägg den 7 augusti 2009

Av Yrsa - 7 augusti 2009 23:08

Idag blir det inga foton - det har inte riktigt funnits tid för det. Jag och matte hade en skön förmiddag. Hon hade tagit ledig och vi bara mådde gott och var ute på gården. När matte gick ner och duschade (det tog ungefär 15 minuter) hann jag med jättemycket. Jag hade dragit fram husses sandaler (hann dock inte tugga på dem). Tagit en toarulle och bitit bort allt papper. Matte såg sur ut när hon kom upp från duschen och undrar hur tusan jag hade hunnit med allt. Men jag är snabb jag. Sen skulle matte och husse spela SCAs golftävling. Jag fattar att det inte gick så bra för matte. Hon muttrade mest när hon kom hem och jag hörde ord som "j-kla skitgolf - jag ska sälja klubborna". Fniss. Medan de var borta var jag först en stund hos mormor och morfar sen fick jag vara med Jens. Han tog med mig på middag hos pappa Janne (där katten Emil bor). Jens tyckte väl inte att jag skötte mig så där jättelysande. Men jag testar ju.... jag har ju aldrig varit med Jens förr. Det är fruktansvärt varmt här - värre än värsta medelhavsvärmen. Men vi njuter - framför allt på kvällarna när det blivit svalare. Imorgon blir det golf igen för matte och husse, men jag ska nog vara hos mormor och morfar då för det är lite för varmt för mig på golfbanan. Hoppas matte låter mindre sur när hon kommer hem imorgon. Sov gott. /Yrsa

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards