Alla inlägg den 9 augusti 2009

Av Yrsa - 9 augusti 2009 20:23

Vilken tur att vi for till stugan för vilken värme eller snarare hetta vi har haft. Vi badade (somliga), klippte häcken (somliga), grillade hamburgare och bara latade oss resten av tiden. Somliga latade sig hela tiden. Faster Maria och farbror Lars kom och Berith och Håkan. Det var roligt med en massa folk. När vi kom hem till stan var det olidligt varmt men så kom en regnskur och då låg jag ute på balkongen och fick lite regn på mig - jätteskönt. Ha en skön söndagkväll./Yrsa

Jag hjälpte husse lite med häckklippning.

Husse och Håkan skulle ut och kolla vår vattenpump med vår lilla båt. Ja ni ser ju hur det gick, Håkan sitter mest i vatten, båten kantrade lite (kanske för mycket vikt) och sen kom allt vatten IN i båten.

Killarna grillade hamburgare och.....

..... tjejerna latade sig mest - jag var mest vid hamburgarna jag.


Av Yrsa - 9 augusti 2009 09:34

Nu är äntligen golfandet över (åtminstone det golfandet där jag inte kan följa) skönt. Vi åker till stugan på en liten stund, jag längtar efter att få bada i denna värme. Vi ska bara se till att få upp husse så drar vi. I går var jag hos mormor och morfar och sen hämtade matte och husse mig och när vi kom hem kom det en massa folk hem till oss. Jag visade alla hur min nya apa kan skrika. De hade svårt att höra vad de sa till varandra när min apa skrek. Kul! Ha en skön dag nu drar jag till havs. /Yrsa

Visst är det vackert med daggen i gräset

Mera dagg

Hmm matte försökte sig på en bild på månen - men bättre än så här blev det inte

Ganska fin bild på mig - förutom den röda krattan i bakgrunden - den stör liksom bilden

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards