Alla inlägg den 14 juni 2009

Av Yrsa - 14 juni 2009 17:42

Jag och matte har just kommit in efter en blöt promenad. Det regnar inte utan mest duggar men vi var ute så länge så vi blev blöta ändå. Sen när vi kom hem fick jag ett av mina berömda "race" ute på gården. Matte trodde att jag skulle vara trött efter vår promenad men jag orkar mycke jag. /Yrsa

Ganska blöt efter vår promenad.

Jag "racar" så fort så mina bakben hinner inte med.....


...och mattes kamera hänger inte heller med - därav de suddiga bilderna.


Av Yrsa - 14 juni 2009 15:18

Igår var vi och uppvaktade morfar som fyllde 81 år. Sen var vi och gick en långpromenad in till stan och hämtade Jens/Ullis bil. Det är roligt att åka i den bilen för då får jag ligga i baksätet och inte i någon "skuff". Sen fick jag åka tillbaka till mormor och morfar för husse och matte skulle gå ut och äta med alla sina barn med respektive - och det är många det, det är 7 stycken. Himla synd att inte hundar får vara med på restauranger. Det är inte så ofta vi lyckas samla allihopa. Det var en lugn kväll. Idag regnar det och är grått så det blir inte några nya foton idag. Jag lägger in ett på då vi väntade på att Ulrica skulle springa ut från skolan. Ha en skön söndag - nu ska jag och matte gå på en promenad. De har cirkus i stan så matte säger att vi ska gå dit och se om vi ser några elefanter!!!/Yrsa

Jag, mormor, Jens och morfar i väntan på Ulricas "utspring".

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards